Prijzen

Persoonlijk

€97,-
Het bedrag is exclusief BTW en exclusief Microsoft-365 account.

Voor jou persoonlijk.

Wat je krijgt:

  • Online cursus
  • Online werkplek in MS 365
  • Slimmer werken
  • Werken waar je maar wilt
  • Nooit meer zoeken
  • Alles op 1 plek     
  • Op alle apparaten 
  • Glasheldere instructie
  • Ondersteuning in de community
  • Geen voorkennis nodig

Bedrijven basic

€1950,-
Het bedrag is exclusief BTW en exclusief Microsoft-365 account.

Voor kleine bedrijven.

Wat je krijgt:

  • Slimmer (samen)werken
  • Werken waar je maar wilt
  • Nooit meer zoeken
  • Makkelijker communiceren
  • Alles op 1 plek 
  • Op alle apparaten 
  • Vormgeving aanpasbaar
  • Eenmalige kosten
  • Makkelijk zelf onderhouden
  • Live presentatie
  • Ondersteuning in de community
  • 30% korting op alle Minder Druk online cursussen

Bedrijven premium

€2750,-
Het bedrag is exclusief BTW en exclusief Microsoft-365 account.

Voor grote bedrijven.

Wat je krijgt:

  • Slimmer (samen)werken
  • Werken waar je maar wilt
  • Nooit meer zoeken
  • Makkelijker communiceren
  • Alles op 1 plek 
  • Op alle apparaten 
  • Vormgeving aanpasbaar
  • Eenmalige kosten
  • Makkelijk zelf onderhouden
  • Live presentatie
  • Ondersteuning in de community
  • 30% korting op alle Minder Druk online cursussen

Plus:

  • Corporate portal (hub)
  • Teamsites per afdeling 
  • 3 maanden online support 
  • Workshop Minder Druk

100% tevredenheidsgarantie. Niet tevreden = niet betalen.

"Een ‘WOW’-moment toen we inzicht kregen in alle mogelijkheden die onze nieuwe online werkplek ons biedt en wat we allemaal anders kunnen doen om efficiënter en sneller te werken. Davy had op alle twijfel-vragen over het programma een antwoord waardoor de twijfel als sneeuw voor de zon verdween. Wij zijn er klaar voor!"
Patty Rademakers
Patty Rademaker - Adviseur Marketing & Communicatie de Bibliotheek Enschede

Veelgestelde vragen over de persoonlijke online werkplek

Hoe lang duurt het voordat ik er in kan werken?

Jouw werkomgeving kun je met de heldere instructie binnen een uur zelf bouwen. Je kunt er dan direct via elke browser in werken met alle Microsoft apps op de manier zoals je dat gewend bent. Alleen dan met meer overzicht, minder afleiding en minder zoeken.

Maar ik ben helemaal niet zo technisch, kan ik dit wel?

Ja. Ook jij kunt dit, dankzij de heldere video-instructie waarbij je de werkplek stapje voor stapje gaat bouwen.

Wat als ik er toch niet helemaal zelf uit kom?

Dan ga ik jou persoonlijk helpen. Je kunt dan contact opnemen via info@hybridesk.nl, we maken dan meteen een afspraak.

Moet ik mijn hele manier van werken aanpassen?

Nee. Je kunt je werk uitvoeren zoals je dat altijd al gedaan hebt met de vertrouwde apps van Microsoft 365, alleen slimmer en beter. Je hebt alleen veel meer overzicht, minder afleiding, kunt sneller schakelen, makkelijker samenwerken en alle apps en bestanden zijn makkelijk binnen maximaal 2 klikken bereikbaar. Je hebt ook op alle apparaten altijd en overal dezelfde interface wat ideaal is bij o.a. het hybride werken.

Heb ik echt alleen maar een Microsoft 365 abonnement nodig?

Ja, waarschijnlijk heb je er al een via jouw werkgever, mocht dat niet zo zijn dan heb je al een abonnement voor nog geen 7 euro per maand. Binnen het abonnement heb je standaard toegang tot alle apps die je nodig hebt.

Wat is SharePoint?

SharePoint is een standaard app binnen jouw Microsoft 365 account en eigenlijk bedoeld voor het maken van intranet omgevingen om kennis te delen en moeiteloos samenwerken. Deze app leent zich uitstekend voor het eenvoudig maken van jouw persoonlijke online werkplek.

Kan ik het Microsoft account via mijn werkgever gebruiken?

Ja, jouw werkgever wordt alleen maar blij van medewerkers die meer bereiken in minder tijd, meer plezier in hun werk hebben en daar ook meer voldoening uit kunnen halen.

Moet ik iets op mijn computer installeren?

Nee, omdat je in de browser werkt vanuit de cloud, alle Microsoft 365 apps en documenten zijn daar beschikbaar. Voor de telefoon zijn er voor Apple en Android handige apps beschikbaar.

Ik werk met Apple, werkt het daar ook op?

Ja, omdat je standaard werkt vanuit de browser maakt het niet uit welk platform of apparaat je gebruikt. Voor de telefoon zijn er ook apps beschikbaar via de app-stores.

Is er een niet goed, geld terug garantie?

Jazeker, je hebt de eerste 14 dagen een niet goed, geld terug dagen garantie op je aankoop. Je kunt het dus zonder risico uitproberen.


Veelgestelde vragen over de online werkplek voor bedrijven

Hoe ziet het traject eruit?

Wij maken een afspraak om te inventariseren waar jij of jouw bedrijf het meest bij gebaat is. Vervolgens wordt de nodige informatie opgevraagd (o.a. wensen, informatie over het bedrijf, de structuur / inrichting van afdelingen en de huisstijl). Met die informatie wordt de online werkplek / het intranet gebouwd. Hoofdgebruikers krijgen toegang voor feedback en wordt het waar nodig bijgesteld. Bij de intranet omgevingen krijgen alle medewerkers een live-demonstratie en wordt het binnen de organisatie uitgerold. Daarna is er voldoende tijd voor nadere bijstelling / toelichting.

Om de transitie zo soepel mogelijk te laten verlopen krijgen alle gebruikers toegang tot de ledenomgeving van Minder Druk met alle nodige informatie over de werkomgeving. Ook kunnen zij antwoorden vinden op vragen en vragen stellen in de community.

Betalen doe je achteraf en pas wanneer je helemaal tevreden bent.

Hoe lang duurt het?

De gemiddelde tijd tussen het aannemen van de opdracht en het uitrollen is 2 maanden. Bij meer complexe organisaties kan het iets langer duren.

Wat als ik niet tevreden ben?

Bij Hybridesk staat klanttevredenheid voorop. Hybridesk is pas tevreden als jij dat bent en om die reden geldt voor alle producten een 100% tevredenheidsgarantie.
Niet goed? Niet betalen! Je loopt dus geen enkel risico.

Zijn er verborgen kosten?

Nee. De prijs is all in, geen gedoe met uurtje factuurtje of abonnementen waar je aan vastzit. De prijs is ook inclusief de voorgesprekken en de instructie. Het enige waar je wel zelf voor moet zorgen is een Microsoft 365 account voor alle gebruikers.

Moet de hele manier van werken worden aangepast?

Je kunt je werk uitvoeren zoals je dat altijd al gedaan hebt met de vertrouwde apps van Microsoft 365, alleen slimmer en beter. Je hebt alleen veel meer overzicht, minder afleiding, kunt sneller schakelen, makkelijker samenwerken en alle apps en bestanden zijn makkelijk binnen maximaal 2 klikken bereikbaar. Je hebt ook op alle apparaten altijd en overal dezelfde interface wat ideaal is bij o.a. het hybride werken.

Moet ik iets op mijn computer installeren?

Nee, omdat je in de browser werkt vanuit de cloud, alle Microsoft 365 apps en documenten zijn daar beschikbaar. Voor de telefoon zijn er voor Apple en Android handige apps beschikbaar.

Ik werk met Apple, werkt dat daar ook op?

Ja, omdat je standaard werkt vanuit de browser, het maakt daarbij niet uit welk platform of apparaat je gebruikt. Voor de telefoon zijn er eventueel ook apps beschikbaar in de app stores.

Hoe zit dat met ondersteuning bij implementatie?

Als een Hybridesk persoonlijke werkplek of intelligent intranet wordt opgeleverd begint het eigenlijk pas. Alle gebruikers krijgen om die reden standaard onbeperkt toegang tot de Minder Druk online cursussen over het optimale gebruik van jullie nieuwe online werkplek / intelligente intranet.

Wat je krijgt:
- Informatie over de online werkplek / het intelligente intranet
- Glasheldere video-instructie over het onderhoud en beheer
- Instructie over het slimmer werken met de belangrijkste Microsoft 365 apps
- Richtlijnen voor het maken van afspraken over optimaal samenwerken
- Antwoord op al jouw vragen in de community

Een uniek totaalpakket voor de borging van een goede implementatie.

Om de productiviteit te boosten krijgen gebruikers ook standaard 20% korting op alle online cursussen van Minder Druk.

Meer vragen? Neem contact op